HOŞGELDİNİZ:)

RABB'İM HARAM LOKMADAN , HELAL OLMAYAN RIZIKTAN, BİZE VERİLEN NİMETLERİ ISRAF ETMEKTEN VE BUNCA NİMET KARŞISINDA ŞÜKÜRSÜZLÜKTEN SANA SIĞINIRIM

14 Nisan 2012 Cumartesi

PRATİK HUMUS TARİFİ &BEN ANNEMİ ÖZLEDİM HEM ANNEMİ HEM BABAMI BEN KÖYÜMÜ ÖZLEDİM

hayırlı hafta sonları olsun inşallah herkese... amin
annemi, babamı, kardeşlerimi , memleketimi o kadar özlemişim ki;
inanın adlarını anınca burnumun ucu sızlıyor .

biliyorum onlar da çok özlediler ama
ah bu sınavlar aaaahhhhh :(
sınavlar bitmeden gidemem ki .
minik kızımın hergün anne nur teyzeme ne zaman gidecez ? sorusu beni dahada çok üzüyor.
gidecez annem gidecez inşallah.



bu kadar antakya'yı memleketimi özlemişken antakya yemeği yapmadan olmazdı.
antakya'nın meşhur meze çeşitlerinden biridir hummus
bir çoğunuz tv programlarından dolayı biliyorsunuzdur nasıl yapıldığını
nohutu haşla, kabuklarını soy, robottan geçir falan
uzun uğraş ister.
artık uğraşmaya gerek yok
ESMERGİL humusları var



Alıyorsunuz bir paket hummus  2 servis tabağı hummus çıkıyor.
MALZEMELER.
1 paket humus
HAZIRLANIŞI
aslında paketin arkasında tarif yazıyor fakat ben tarif vereyim yinede,
1 paket humusu alıyoruz derin bir kaba boşaltıyoruz,
üzerine 1 kahve fincanı tahin
yarım limon suyu
tuz
3-4  diş ezilmiş sarımsak
kimyon
kıvam vermek için yeteri kadar su
ekliyoruz ve kaşıkla karıştırıyoruz
kıvamı süzme yoğurt kıvamında olacak.
daha sonra geniş ve düz bir servis tabağına kaşıkla yayıyoruz.
ÜZERİNE SÜSLEMEK İÇİN
domates dilimleri
turşu
siyah zeytin
yeşil biber
ortasına süslemek için doğranmış maydanoz(benim maydanozum kalmamıştı )
en son
pul biber ve kimyon serperek servis yapıyoıruz.

Hiç yorum yok: